Továbbra is

hülye vagyok a blogom szerkesztéséhez. Igazából mindent úgy csinálok, ahogy elvileg kell, gyakorlatilag nem értem az egészet és nem sikerül és még csak nem is módosítja úgy, ahogy azt én szeretném... Váááááááá!!!!

Arra se jöttem még rá, hogy ha találok egy olyan skin-t, ami teljesen fullos és minden megvan hozzá, akkor azt hogyan lehet feltölteni a sablonok közé. Ez egy nagyon jó kérdés...:) Pedig a legegyszerűbb nekem ez lenne és akkor máris minden kérdés megoldódna, mert csak keresnem kéne egy olyan sablont, ami tökéletesen megfelel.

Annyira felhúztam magam egyik nap ezen, hogy most nem is írtam bejegyzést, mert akár hányszor feljöttem az oldalra megint megpróbáltam módosítani a kiválasztott sablont igényeim szerint, de egyszer sem sikerült és kiborultam egy idő után...Aki tud, segítsen lécci!!!

Odáig jutottam el az előző napokban, hogy a hátteret sikerült megváltoztatnom. Ez már fél siker, az hiányzik, hogyan lehet lefuttatni a hátteret a lap aljáig? Ezt még nem tudom, de esküszöm kiderítem :)