Tamagocsi - a kutya életre kel

Na most lehet röhögni...nevelek egy kutyát. Olyan retró érzés fogott el a 6.-ban kapott kis rózsaszín házikó alakú kütyü miatt, hogy be kellett izzítani a kutyát.

Anyukám találta meg amúgy egy szekrény mélyén és meglepetésként megkaptam nemrég és rögtön könny szökött a szemembe...néha jó visszarepülni a gyermek évekbe :) Elemcsere után drótblöki egyből vad csaholásba kezdett és még tele is kakilta a lakást. Haha...:)Sajnos este nem igazán akart elaludni, amikor én, de aztán beadta a kulcsot és rákapcsolhattam a villanyt. Éjjel a biztonság kedvéért még szart egyet. Sajnos még nem jöttem rá, hogyan lehet a hangot kikapcsolni, így a zajos és idegesítő midi mindig szól, amikor valami gáz van. Ez a munkahelyemen és éjszaka felettébb kínos...Dehát Bundi-blökire vigyázni kell! Már 16 grammos és 1 éves. Vau :)

Ilyen volt az eredeti, első és hamisíthatatlan meg nem haló tamagocsim. Nem emlékszem mi lett vele, de már nincs meg. Biztos meghalt. Aztán jött egy fekete-fehér pöttyös tojás alakú kutya, amit cseréltem egyik barátommal. Aztán meg a rózsaszín házikó, amit most újra életre keltettem az órás segítségével, aki annyit megjegyzett (kis humorzsák), hogy "hát ezt mostmán gondozni kell". Bizony...