Gombócfőzés

Mekkora baromság ez a gombóc főzés Luca napkor...ezen úgy igazán csak tegnap út közben gondolkoztam el. Igazából egyáltalán nem illik május közepéhez a téma, de olykor eszembe jutnak ilyen gondolatok, amiken elmélázok kicsit.

Luca napon fiatal koromban több ízben próbáltam ki a mindenféle praktikákat arra vonatkozóan, hogy megtudjam ki lesz majd a jövendőbelim, illetve mi lesz becses neve. Hát nem tehetek róla, hajtott a kíváncsiság :) A történet már akkor bukta, amikor elhittem, hogy megtudhatom, mi lesz a férjem neve. Legalább 3 alkalommal próbálkoztam a nevek kiderítésével. Volt a gombócos verzió, volt a "hajtsunk össze papírlapokat és egyenként égessük el" verzió és hmm, talán más nincs, de esküszöm az éjféli tükrös trükköt is próbáltam, hátha az arcát sikerül meglátnom. Asszem nem árulok el nagy titkoz azzal, hogy kanyarban nem az lesz a férjem neve, mint amit anno megjósolt a jóslat. Volt Péter a szerencsések között és Ferenc is. Egyik sem stimmel.

Ma már nem akarom tudni mi lesz a férjem neve, nem érdekelnek a hülye jóslások sem és a babonákkal is vajmi keveset foglalkozom. A lényeg az, hogy már mellettem áll valaki, akinek a nevét nem írom le, de egy évvel ezelőtt még csak nem is sejtettem, hogy ő lesz az :)