Bőrig ázva

mentem dolgozni hajnalban. Érdekes felismerés volt számomra, hogy a lakhelyemen míg szakadt az özönvíz szerű esőzés, addig a munkahelyemnél alig csepergett. Igazából mire odaértem már mindegy volt, még ernyő mellett is szétáztam.

Gondolkoztam, vajon lesz-e ebből tüdőgyulladás vagy felfázás...ilyesmi, de szerencsére eddig ezeknek semmi jele.

A hajam teljesen szétázott, a nadrágom szintén, az még 4 óra múlva is vizes volt, a zoknimból is csavarhattam volna a vizet (a cipőmön utólag fedeztem fel egy kis lyukat, ahol szerintem befolyt a víz). A parkolóban amúgy akkora kátyúk vannak, hogy ha egyikbe belelépsz, kificamodik a bokád és a gatyád is kimoshatod (ugye vizes időben ezeket szépen elfedi az eső...kis cseles). Alvázmosás megvolt, még a tükröket is érte egy kis tisztítás. Az utakat nem tudom miért nem lehet úgy építeni, hogy lefolyjon a víz oldalt, nálunk mindenhol az út közepén áll a víz... Nap végére azért megszáradtam, meg szét is fagytam.