Kukacleves

Vacsorára befőztem a húslevest. Hosszas keresés után bukkantam rá egy rég elfeledett kis fém tartóban egy kis levestésztára (eperlevél volt). Ezzel készítettem el a húslevest, vacsira pont jól fog esni a hűvös szobában a meleg leves. A tészta megfőtt, kiporcióztam az adagokat és nekiláttunk a falatozásnak. Már majdnem elfogyott, amikor belenéztem a tányéromba: kis apró valamik úszkáltak a leves tetején. Nem találtuk ki mik lehetnek azok, de biztos a leves része, ezért ettünk tovább. Két kanállal később már rájöttem mi az a "valami", amikor egy kifejlettebb példány akadt a kanalamba. Ezt már felismertem: KUKACOK voltak!!! A tészta amilyen nehezen bukkantam rá, legalább olyan régi volt, beették magukat a kis férgek. Fujj...kiborítottuk az egészet, jöhetett a pizza, ami alatt nem tudtam elfelejteni, hogy mit ettem az előbb. Egy kis fehérje nem árt...