A sietség átka

Ma reggel eltörtem az egyik poharam és beleállt a szilánk az ujjamba. Siettünk már, a kapkodásnak pedig ez lett a vége, kicsúszott a kezemből és gondoltam pókember módjára elkapom, de sajnos ő volt a gyorsabb - mármint a pohár - eltörött, de az egyik darabját sikerült elkapnom az ujjammal...

Eléggé dőlt belőle a vér, de mivel nemrég voltam egy traumatológus főorvos előadásán, ezért egyből tudtam - össze kell szorítani, amíg el nem áll a vérzés. Szépen kimostam, a két szép, egyenesen elvágott részt összeillesztettem és szorítottam...A szorítós ujjam már javában elzsibbadt, de a vérzés még mindig nem állt el, lehet én vagyok türelmetlen, de megpróbálkoztam a betadinnal is, csípett, mint a franc, de végülis a nyomás+betadin kombó egész jónak bizonyult, csillapodott a vérzés és egy szorító-nyomó kötéssel sikerült betekerni az ujjam.

Én vagyok a nap hőse, sajnos már így dél fele is annyira szorítja az ujjam a kötés, hogy már kezd elzsibbadni és fehéredik is, szóval lehet nemsoká átcserélem :)