Álmomban

Álmomban megnyertem a lottó főnyereményét. A kezemben volt a szelvény, a negyedik számnál jártunk a sorsolásban, mind a négy stimmelt...Jött az ötödik, a papír pedig eltűnt a kezemből, de aztán szerencsére megtaláltam :) Az ötödik szám is egyezett. Nagy bizsergés fogott el, hirtelen szóhoz sem jutottam, pár pillanat alatt átvillant az agyamon: most mi lesz? Mit kezdek majd ennyi pénzzel?

Álmomban jóval kevesebb volt a főnyeremény összege, mint valójában, én mégis annyira örültem neki, mintha a világ összes kincse lenne az enyém. Elképzeltem mire költeném...adnék mindenkinek a családból, megvennék a szeretteimnek amire régóta vágynak, segítenék gyereksegítő alapítványokon, utazgatnék a világ minden tájára. Vinném magammal a családomat is, minden ételt megkóstolnék, szép ruhákba járnék, soha semmire nem lenne gondom, nem okozna fejtörést a számla és az utalás, mindig minden rendben menne. Álmomban...

Most is olyan, mintha álmodnék. Pedig nem nyertem meg a fődíjat, de mégis megnyertem. Mindenem megvan, amiről csak álmodhatok. Vannak szép ruháim - a turkálóból :) Vannak barátaim, szerető családom. Van hol laknom, van kevés spórolt pénzem, de nem panaszkodom, hiszen így kerek az életem, mindenem megvan, amire csak vágyom. Még most is álmodom...