Indul a blog

A mai napon indul a blogom...még sosem írtam, de amikor tinédzser voltam, emlékszem, volt naplóm. Most is gondolkoztam ezen, de aztán az elektronikus és virtuális világban tollal naplót írni? Írni? Lassan amikor írni kell megfájdul az ember keze, mert már átszokott a billentyűkre. Próbáld ki: írj 1-2 percig folyamatosan tollal papírra...nehéz mi? Az a fránya számítógép, ennyi nekünk, modern embereknek, kellett nekünk az ínhüvely gyulladás...

Amúgy meg mindenkinek van már blogja...gondoltam nem maradhatok le erről én sem, bár még magam sem tudom mit osszak meg a közzel és mit ne, mit mesélhetek el és mit ne, de majd belejövök és posztolok szorgalmasan :) Itt legalább nem mások üzenőfalát töltöm tele azzal, hogy "zuhanyoztam", "úúúúú áááááá de melegem van, elég ebből, legyen tél!" és ehhez hasonló bejegyzésekkel, amik senkit nem érdekelnek, bár lehet az sem, amiket én fogok ideírni :) Essünk neki, szép napot olvasóimnak!